Help! mijn kind is hoogbegaafd (gratis ebook)

Help! mijn kind is hoogbegaafd (gratis ebook) 

auteur: Drs Marieke van der Zee

“Help! mijn kind is hoogbegaafd – Wat je MOET weten” is een gratis ebook voor ouders van hoogbegaafde kinderen over hoe ze hun kind het beste kunnen ondersteunen.

Help! Mijn kind is hoogbegaafd - Marieke van der Zee

De volgende onderwerpen komen in dit ebook aan bod:

  • De 4 stappen naar een gelukkig en evenwichtig hoogbegaafd kind
  • Erkennen en waarderen van hoogbegaafdheid
    • Een andere manier van denken
    • Een andere manier van zijn
      • Intensiteit en sensitiviteit
      • Introversie versus extraversie
      • A-synchrone ontwikkeling
  • Zorgen voor een passend sociaal netwerk
  • Zorgen voor een uitdagende omgeving waarin je kind zijn ei kwijt kan en zich kan ontwikkelen
    • Aanpassen van onderwijs
    • Zorgen voor een inspirerende en uitdagende omgeving ook buiten school
  • Anders opvoeden
  • Praktische tips & tools
    • Richt je op wat je zelf gaat doen
    • Prettige Time-out
    • Gebruik groeitaal
    • Maak een keuzerad
    • Luisteren
    • Afspraken maken en handhaven …
Help! mijn kind is hoogbegaafd (gratis ebook) gratis ontvangen via deze link.